Med AppleCare får du teknisk support och service på hårvaran från Apple. AppleCare+ består av försäkring i upp till 3 år från den dag du köper AppleCare+ inklusive skydd för ett obegränsat antal fall av oavsiktliga skador. AppleCare+ täcker även batteri och medföljande tillbehör.
AppleCare+ för Mac är en försäkring som erbjuder teknisk expertsupport i upp till tre år samt extra hårdvaruskydd från Apple, inklusive skydd för ett obegränsat antal fall av oavsiktlig skador. För varje fall tillkommer en självrisk.
3 års hårdvaruskydd, försäkring och support
Service på plats
Lokal service av Apple-hårdvara i hela världen
AppleCare+ är en försäkring som ger dig teknisk expertsupport och hårdvaruskydd i upp till två år för iPhone, iPad, Apple Watch och iPod Touch, inklusive skydd för ett obegränsat antal fall av oavsiktliga skador. För varje fall tillkommer en självrisk.
2 års hårdvaruskydd, försäkring och support
Expressutbytestjänst
Lokal service av Apple-hårdvara i Europa
Med AppleCare+ till Apple TV får du teknisk expertsupport i upp till tre år samt extra hårdvaruskydd från Apple, inklusive skydd för ett obegränsat antal fall av oavsiktlig skador. För varje fall tillkommer en självrisk. AppleCare+ för Apple TV gäller även Siri Remote och strömsladd.
Förmånerna med AppleCare gäller utöver de rättigheter du redan har enligt konsumentköplagen kring kostnadsfri reparation, byte, prisavdrag eller återbetalning för varor som inte stämmer överens med säljavtalet inom tre år från leveransdagen.
Med AppleCare får du teknisk expertsupport via telefon. Mjukvarusupport ingår för operativsystem, inställningar och appar från Apple. AppleCare telefonsupport når du enklast via telefon på 020 100 529.
Du behöver inte köpa AppleCare+ för att köpa en iPhone. AppleCare+ gäller under förutsättning att du godkänner villkoren. Fullständig produktinformation finns i sammanfattningen av försäkringen AppleCare+ och dess villkor samt Apples affärsvillkor på www.apple.com/legal/sales- support/applecare/applecareplus.
Servicen omfattar endast material- eller tillverkningsfel på din iPhone och medföljande originaltillbehör samt batterier som har kvar mindre än 80 procent av den ursprungliga kapaciteten. Den ersättningsutrustning som Apple tillhandahåller som en del av reparations- och ersättningstjänsten kan vara ny eller likvärdig med ny vad gäller både prestanda och tillförlitlighet. I självrisken för skärmbyten ingår inte expressutbytestjänst. Avgifter för lokalsamtal kan tillkomma. Telefonnummer och öppettider kan variera och ändras.
© 2023 Macforum AB, Alla rättigheter förbehålls