Våra rådgivare hjälper dig med frågor om våra produkter och tjänster så att du kan leva ett enkelt liv, hemma eller på arbetsplatsen. Kontakta oss via någon av våra kanaler. Vi ser fram emot att höra från dig.
Har du ett supportavtal hos oss och behöver teknisk support? Då kan du kontakta våra supporttekniker direkt.
Lagersaldo ser du enkelt på respektive produkt under fliken "Tillgänglighet i butik".
Du hittar priser på vanliga serviceärenden här.
Efter undersökningen är klar skickar vi ett kostnadsförslag via mail och en avisering via SMS. Du kan godkänna eller neka kostnadsförslaget genom att svara på mailet utan att ändra ämnesraden. Har du frågor eller funderingar innan du bestämmer dig svarar du bara på vårt mail.
Hittar du inget e-postmeddelande från oss i din inkorg ber vi dig att kolla i skräpposten innan du kontaktar oss.
För support och hjälp med frågor kring Apple-ID, iCloud och App Store hänvisar vi till Apple support. Du når dem på telefonnummer 020-100 529 eller via getsupport.apple.com
Vi har drop-in för service, du kan lämna in ditt ärende när det passar dig under våra öppettider. För att boka personlig rådgivning eller liveshopping hittar du mer info här.
Mer info om hur vår studentrabatt fungerar hittar du här.
© 2025 Macforum AB, Alla rättigheter förbehålls