Anmäl serviceärende.

Här kan du själv registrera och skicka din enhet till våra serviceverkstäder (som Privatkund väljer du vår verkstad i Göteborg.) När anmälan är klar och du har lämnat in eller skickat din enhet till oss kommer en av våra auktoriserade tekniker att undersöka din enhet och lämna ett kostnadsförslag som du sedan får ta ställning till innan vi påbörjar reparationen.

Så här funkar det

Efter några enkla steg är ditt serviceärende hos oss färdigt.

8c7d5310a700c072d88883440e6caa892db6877c

1. Anmäl ditt serviceärende i vår portal

d64ce4c9a634645a16aa17cb0a08e79e7c5fb575

2. Skicka din enhet till oss med företagspaket

83b7c31e0238c6d48f30ea4ad4c2a3390d01cc37

3. Vi kontaktar dig om åtgärd och kostnad

141ccf16a78c78066b5481e4bb23b8220886fd97

4. Enheten returneras tillbaka till dig

Frågor och svar.

Vad ska jag tänka på innan jag lämnar in min enhet?

Hitta min iPhone/Mac måste vara avstängt på enheten, annars kan vi inte fortsätta med service på din enhet. Vi rekommenderar att du sparar all information från din enhet i en säkerhetskopia. Det är också bra om du laddar upp din enhet så den är redo för eventuella tester.

Macforum är Sveriges ledande Apple-återförsäljare med butiker, auktoriserad service, utbildningar och företagslösningar.

Bli först med nyheterna:

FacebookInstagramYoutubeLinkedin
Trygg e-handel
Visa
Mastercard
Klarna
Postnord

© 2020 Macforum AB, Alla rättigheter förbehålls